SHOPPING CART
(
)
SHOPPING CART
מזרנים:
גם לדברים טובים לפעמים לוקח קצת זמן להתרגל ואנחנו יודעים את זה ובגלל זה דאגנו לכם ל-100 לילות ניסיון (למרות שתכלס, מחקרים מראים שגם 90 ימים מספיקים).
אם המזרן לא מתאים לכם, אפשר להחליף ללא עלות לדגם אחר! (אם יש הפרש בין הדגמים, ייגבה רק סכום ההפרש)
אם בכל זאת תחליטו להחזיר את המזרן, אנחנו מתחייבים לאסוף את המזרן עם שליח מטעמינו וללא כל עלות!
ניתן לבצע החלפה אחת לכל מזרן.
במקרה שתרצו לבטל, ניתן לעשות זאת ולבטל עסקה עד 100 ימים מרגע קבלת המזרן.
אנחנו מתחייבים לאסוף את המזרן עם שליח מטעמינו ללא עלות על הובלה חזור ובהתאם לדמי ביטול עסקה לפי החוק.
יישובי הערבה ואזור אילת - 200 + מע"מ
כל שאר היישובים המרוחקים - 100 ₪ + מע"מ
לרשימת כל הישובים המרוחקים - לחצו כאן
שימו לב: הובלה עם מנוף לחדרה וצפונה, לגדרה ודרומה ולירושלים - 100 ש"ח נוספים + מע"מ
החזרות לכלל מוצרי נאפו - איך עושים את זה?
אנחנו תמיד כאן בשבילך ונבצע את הביטול או החלפה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן על רכישה של מוצר:
מיום ביצוע העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 02ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מבניהם.
במקרה של ביטול עסקה תחזיר NAPO בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר לרשותה ועד 14 יום מיום בקשה לביטול עסקה אישור זיכוי בקיזוז דמי ביטול.
במקרה של ביטול עסקה על ספות, כורסאות, מיטות אירוח ובסיסי מיטה - יהיה חיוב נוסף של עלות הובלה חזור של 290 ש"ח.
שימו לב: החזרת מוצרים לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשותכם, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח המשנה מצבו לרעה, עומדת זכותה של אתר NAPO לתבוע את ירידת הערך בשל כך. על מנת להימנע מנזק למוצר, אנו ממליצים כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
איך מקבלים זיכוי על התשלום?
לאחר שנאסוף את המוצר ונקלוט אותו במחסנים, נשלח בקשת זיכוי לחברת כרטיס האשראי שלכם. חשבונכם יזוכה בסכום הקנייה בקיזוז דמי ביטול עד 14 ימי עסקים מרגע ביטול העסקה.
* לאחר קיזוז של 5% דמי ביטול או 100 ש"ח הזול מבניהם + משלוח חזור (290 ₪ לכורסאות, ספות ומיטות או 39 ₪ לכריות, שמיכות, מצעים ופיג'מות) באם לא מדובר במזרן, וזאת בהתאם לחוק הרשות להגנת הצרכן.
יש לכם שאלה?
נשמח לעזור ולענות על כל שאלה שלכם בדרך שהכי נוחה לכם:
נייד - 0523341852
Whatsapp - 0523341852
מייל - support@napo.co.il