מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

החזרות והחלפות

מזרנים:

  • מזרן ניתן לבטל ולהחזיר אלינו עד 100 ימים מרגע קבלת המזרן.
  •  במידה ותחליטו להחזיר את המזרן, אנחנו מתחייבים לאסוף את המזרן עם שליח מטעמינו ללא עלות על הובלה חזור ובהתאם לדמי ביטול עסקה לפי החוק.
  • במקרה של ביטול עסקה תחזיר NAPO בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר לרשותה ואישור הזיכוי את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה ותמסור עותק מהודעת ביטול..

החזרות לכלל מוצרי נאפו - איך עושים את זה?

  • שלב ראשון - שולחים לנו הודעה שאתם מעוניינים להחזיר את המוצר שרכשתם במייל support@napo.co.il  או בצ'אט האתר.
    לא לשכוח לציין את הפרטים הבאים: מספר ההזמנה, שם הלקוח, טלפון נייד וכתובת דואר אלקטרוני - כדי שנוכל לאתר את ההזמנה ולטפל בבקשתכם.
  • שלב שני - אנו יוצרים אתכם קשר ומתאמים איתכם את איסוף המוצר מביתכם.
  • שלב שלישי ואחרון- לאחר שאספנו את המוצר וקלטנו אותו במחסנים, נשלחת בקשת זיכוי לחברת כרטיס האשראי שלכם. חשבונכם יזוכה בסכום הקנייה המלא פחות דמי ביטול עסקה עד 14 ימי עסקים מרגע ביטול העסקה.

שימו לב!

החזרת מוצרים לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשותכם, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח המשנה מצבו לרעה, עומדת זכותה של אתר NAPO לתבוע את ירידת הערך בשל כך.

על מנת להימנע מנזק למוצר, אנו ממליצים כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

איך מקבלים זיכוי על התשלום?

במידה ובחרתם לבטל את ההזמנה, אנו שולחים הודעת זיכוי לחברת האשראי. חשבונכם יזוכה בסכום הקנייה בהתאם לחוק הצרכן, עד 14 ימי עסקים מרגע ביטול העסקה.

* לאחר קיזוז של 5% דמי ביטול או 100 ש"ח הזול מביניהם + משלוח חזור (290 ש"ח) באם לא מדובר במזרן, וזאת בהתאם לחוק הרשות להגנת הצרכן.

יש לכם שאלה?

נשמח לעזור ולענות על כל שאלה שלכם בדרך שהכי נוחה לכם:

נייד - 0523341852

Whatsapp - 0523341852

מייל - support@napo.co.il

סגור
Loading
Go back to %1