מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

ביטול עסקה

ביטול עסקה

אנחנו תמיד כאן בשבילך ונבצע את הביטול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן על רכישה של מוצר:

מיום ביצוע העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 02ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מבניהם.

במקרה של ביטול עסקה תחזיר NAPO בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר לרשותה ועד 14 יום מיום בקשה לביטול עסקה אישור זיכוי בקיזוז דמי ביטול.

במקרה של ביטול עסקה על ספות, כורסאות, מיטות אירוח ובסיסי מיטה - יהיה חיוב נוסף של עלות הובלה חזור של 260 ש"ח. 

במקרה של ביטול עסקה על מזרנים, לא תיגבה עלות נוספת על הובלה חזור. 

*למעט הובלות חריגות ליישובים מרוחקים ו/או מעל קומה שלישית ללא גישה למעלית ו/או שימוש במנוף.

איך עושים את זה?

  • שלב ראשון - שולחים לנו הודעה שאתם מעוניינים להחזיר את המוצר שרכשתם במייל  support@napo.co.il או בצ'אט האתר.
    לא לשכוח לציין את הפרטים הבאים: מספר ההזמנה, שם הלקוח, טלפון נייד וכתובת דואר אלקטרוני - כדי שנוכל לאתר את ההזמנה ולטפל בבקשתכם. 
  • שלב שני - אנו יוצרים אתכם קשר ומתאמים איתכם את איסוף המוצר מביתכם.
  • שלב שלישי ואחרון - לאחר שאספנו את המוצר וקלטנו אותו במחסנים, נשלחת בקשת זיכוי לחברת כרטיס האשראי שלכם. חשבונכם יזוכה בסכום הקנייה בקיזוז דמי ביטול עד 14 ימי עסקים מרגע ביטול העסקה.

יש לך שאלה? 

נשמח לעזור ולענות על כל שאלה שלך בדרך שהכי נוחה לך:

טלפון0523341852

Whatsapp - 0523341852 

מייל - support@napo.co.il

מילוי פרטים

השדות המסומנים בכוכבית (*) הינם שדות חובה
Loading...

סגור
Loading
Go back to %1