מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

ביטול עסקה

איך עושים את זה?

  • שלב ראשון - מוזמנים לפנות אלינו בכל אחד מהערוצים ולעדכן שאתם מעוניינים להחזיר את המוצר שרכשתם
    בטלפון: 073-2390992
    בוואטסאפ: 052-5185301
    בחנות: 03-528-0010
    במייל: support@napo.co.il 
    ובדואר רשוום לכתובת: פארק לב הארץ, ת.ד. 600, ראש העין 48105
    או בטופס מטה ^^
    לא לשכוח לציין את הפרטים הבאים: מספר ההזמנה, שם הלקוח, טלפון נייד ומייל כדי שנוכל לאתר את ההזמנה ולטפל בבקשתכם. 
  • שלב שני - ניצור איתכם קשר ונתאם את איסוף המוצר מביתכם.
  • שלב שלישי ואחרון - נשלח בקשת זיכוי לחברת כרטיס האשראי שלכם. חשבונכם יזוכה בסכום הקנייה עד 14 ימים מרגע ביטול העסקה.


רוצים לבטל עסקה? מוזמנים לשלוח לנו כאן:
השדות המסומנים בכוכבית (*) הינם שדות חובה
Loading...


ביטול עסקה לכלל מוצרי נאפו - איך עושים את זה
?

  • אנחנו תמיד כאן בשבילך ונבצע את הביטול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן על רכישה של  מוצר:ניתן לבטל את רכישה של מוצר מיום ביצוע העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מבניהם.

    בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.

     העסק רשאי לדרוש להציג תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, ובלבד שלא ידרוש ממנו הוכחה נוספת לשם מימוש זכות הביטול כאמור.

    לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית

    בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם ו/או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו במסמך הגילוי ו/או אי-אספקה במועד שנקבע ו/או בשל כל הפרה אחרת של החוזה, יקוזזו דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם. על הצרכן להחזיר את המוצר על חשבונו לחברה. במקרה שהלקוח מעוניין להשתמש בשירותי ההובלה של החברה, יגבה עלות משלוח על פי מחירון החברה.

    בעת ביטול עסקה עקב פגם ו/או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו במסמך הגילוי ו/או אי-אספקה במועד שנקבע ו/או בשל כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול. החברה תאסוף את המוצר מהמקום בו נמסר. 

    המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי באריזתו המקורית.

    לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.

    ככל ובמסגרת העסקה קיבל הצרכן הטבת מוצר כלשהיא ('קנה – קבל') מותנה ההחזר הכספי בהחזרת המוצר שבגין ביטול העסקה ביחד עם המוצר שהתקבל במסגרת הטבת המוצר. 

    ביטול מזרנים במידות 140/190 או 160/200:

    גם לדברים טובים לפעמים לוקח קצת זמן להתרגל ואנחנו יודעים את זה 

    בגלל זה דאגנו לכם ל-100 לילות ניסיון ללא ניילונים (למרות שתכלס, מחקרים מראים שגם 90 ימים מספיקים).

    מבלי לגרוע מהזכות של הצרכן לבטל את העסקה על פי החוק, כפי שמצויין למעלה, אם המזרן לא מתאים לכם (ולא נגרם לו נזק) - אפשר לבטל תוך 100 ימים מקבלת המוצר, לא תגבה עלות נוספת של דמי ביטול או הובלה חזור. 

    למעט יישובים מרוחקים ו/או אספקות החל מקומה 3 ללא מעלית ו/או שימוש במנוף- ע"פ מחירון המשלוחים והיישובים 

    דרך אגב, קיימת גם אפשרות החלפה וניתן להתעדכן בתנאי ההחלפות בדף ההחלפות וההחזרות

יש לך שאלה? 

נשמח לעזור ולענות על כל שאלה שלך בדרך שהכי נוחה לך:

טלפון - 0732390992

Whatsapp 0525185301

מייל - support@napo.co.il



סגור
Loading
Go back to %1