מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

ביטול עסקה

ביטול עסקה

אנחנו תמיד כאן בשבילך ונבצע את הביטול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן על רכישה של  מוצר:

מיום ביצוע העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 02ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מבניהם.

במקרה של ביטול עסקה תחזיר NAPO בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר לרשותה ועד 14 יום מיום בקשה לביטול עסקה אישור זיכוי בקיזוז דמי ביטול.
דמי ביטול -  5% מסכום המוצר או 100 ש”ח הזול מביניהם

במקרה של ביטול עסקה על ספות, כורסאות, מיטות אירוח ובסיסי מיטה - יהיה חיוב נוסף של עלות הובלה חזור של 290 ש"ח. 

במקרה של ביטול עסקה על מזרנים, לא תיגבה עלות נוספת על הובלה חזור. 

*למעט הובלות חריגות ליישובים מרוחקים ו/או מעל קומה שלישית ללא גישה למעלית ו/או שימוש במנוף:

  • יישובי הערבה ואזור אילת - 200 +מע"מ
  • כל שאר היישובים המרוחקים - 100 ₪ + מע"מ
    לרשימת כל הישובים המרחוקים לחצו כאן 
  • החל מקומה 3, תחול תוספת של 50 ₪ לקומה אם אחד המוצרים אינו יכול להיכנס במעלית.
  • תמחור שימוש במנוף:
  • עד קומה 4 - 390 ₪ + מע"מ
  • קומה 5-9 - 490 ₪ + מע"מ
  • קומה 10 ומעלה - ע"פ הצעת מחיר
  • הרמה באמצעות חבלים עד קומה שנייה - 500 ₪ + מע"מ
  • שימו לב: הובלה עם מנוף לחדרה וצפונה, לגדרה ודרומה ולירושלים - 100 ש"ח נוספים + מע"מ

איך עושים את זה?

  • שלב ראשון - שלחו לנו הודעה שאתם מעוניינים להחזיר את המוצר שרכשתם בוואטסאפ/בטלפון: 052-3341852 או במייל: support@napo.co.il 
    לא לשכוח לציין את הפרטים הבאים: מספר ההזמנה, שם הלקוח, טלפון נייד ומייל כדי שנוכל לאתר את ההזמנה ולטפל בבקשתכם. 
  • שלב שני - ניצור איתכם קשר ונתאם את איסוף המוצר מביתכם.
  • שלב שלישי ואחרון - לאחר שנאסוף את המוצר ונקלוט אותו במחסנים, נשלח בקשת זיכוי לחברת כרטיס האשראי שלכם. חשבונכם יזוכה בסכום הקנייה בקיזוז דמי ביטול עד 14 ימי עסקים מרגע ביטול העסקה.

יש לך שאלה? 

נשמח לעזור ולענות על כל שאלה שלך בדרך שהכי נוחה לך:

טלפון0523341852

Whatsapp - 0523341852 

מייל - support@napo.co.il

מילוי פרטים

השדות המסומנים בכוכבית (*) הינם שדות חובה
Loading...

סגור
Loading
Go back to %1