SHOPPING CART
(
)
SHOPPING CART
ביטול עסקה
אנחנו תמיד כאן בשבילך ונבצע את הביטול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן על רכישה של מוצר:
מיום ביצוע העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 02ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מבניהם.
במקרה של ביטול עסקה תחזיר NAPO בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר לרשותה ועד 14 יום מיום בקשה לביטול עסקה אישור זיכוי בקיזוז דמי ביטול.
דמי ביטול - 5% מסכום המוצר או 100 ש”ח הזול מביניהם
במקרה של ביטול עסקה על ספות, כורסאות, מיטות אירוח ובסיסי מיטה - יהיה חיוב נוסף של עלות הובלה חזור של 290 ש"ח.
במקרה של ביטול עסקה על מזרנים, לא תיגבה עלות נוספת על הובלה חזור.
*למעט הובלות חריגות ליישובים מרוחקים ו/או מעל קומה שלישית ללא גישה למעלית ו/או שימוש במנוף:
איך עושים את זה?
שלב שלישי ואחרון - לאחר שנאסוף את המוצר ונקלוט אותו במחסנים, נשלח בקשת זיכוי לחברת כרטיס האשראי שלכם. חשבונכם יזוכה בסכום הקנייה בקיזוז דמי ביטול עד 14 ימי עסקים מרגע ביטול העסקה.
יש לך שאלה?
נשמח לעזור ולענות על כל שאלה שלך בדרך שהכי נוחה לך:
טלפון - 0523341852
Whatsapp - 0523341852
מייל - support@napo.co.il