מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

ביטול עסקה

ביטול עסקה

אנחנו תמיד כאן בשבילך ונבצע את הביטול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן על רכישה של  מוצר:

  • ביטול עסקה ברכישה של מוצר במכר מרחוק יתאפשר תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מסמך הגילוי, לפי המאוחר ביניהם.
  • לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן.
  • בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם ו/או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו במסמך הגילוי ו/או אי-אספקה במועד שנקבע ו/או בשל כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימי עסקים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם.
  • על הצרכן להחזיר את המוצר על חשבונו לחברה.
  • במקרה שהלקוח מעוניין להשתמש בשירותי ההובלה של החברה, יגבה עלות משלוח על פי מחירון החברה.
  • בעת ביטול עסקה עקב פגם ו/או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו במסמך הגילוי ו/או אי-אספקה במועד שנקבע ו/או בשל כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימי עסקים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יוחזר לבית העסק על חשבון החברה.
  • המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי באריזתו המקורית.
  • לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
  • בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך הגילוי, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
  • במקרה של ביטול עסקה על מזרנים, לא תיגבה עלות נוספת על הובלה חזור. 

למעט הובלות חריגות ליישובים מרוחקים ו/או מעל קומה שלישית ללא גישה למעלית ו/או שימוש במנוף:

  • יישובי הערבה ואזור אילת - 200 +מע"מ
  • כל שאר היישובים המרוחקים - 100 ₪ + מע"מ
    לרשימת כל הישובים המרחוקים לחצו כאן 
  • החל מקומה 3, תחול תוספת של 50 ₪ לקומה אם אחד המוצרים אינו יכול להיכנס במעלית.
  • תמחור שימוש במנוף:
  • עד קומה 4 - 390 ₪ + מע"מ
  • קומה 5-9 - 490 ₪ + מע"מ
  • קומה 10 ומעלה - ע"פ הצעת מחיר
  • הרמה באמצעות חבלים עד קומה שנייה - 500 ₪ + מע"מ
  • שימו לב: הובלה עם מנוף לחדרה וצפונה, לגדרה ודרומה ולירושלים - 100 ש"ח נוספים + מע"מ

איך עושים את זה?

  • שלב ראשון - שלחו לנו הודעה שאתם מעוניינים להחזיר את המוצר שרכשתם בוואטסאפ/בטלפון: 052-3341852 או במייל: support@napo.co.il 
    לא לשכוח לציין את הפרטים הבאים: מספר ההזמנה, שם הלקוח, טלפון נייד ומייל כדי שנוכל לאתר את ההזמנה ולטפל בבקשתכם. 
  • שלב שני - ניצור איתכם קשר ונתאם את איסוף המוצר מביתכם.
  • שלב שלישי ואחרון - לאחר שנאסוף את המוצר ונקלוט אותו במחסנים, נשלח בקשת זיכוי לחברת כרטיס האשראי שלכם. חשבונכם יזוכה בסכום הקנייה בקיזוז דמי ביטול עד 14 ימי עסקים מרגע ביטול העסקה.

יש לך שאלה? 

נשמח לעזור ולענות על כל שאלה שלך בדרך שהכי נוחה לך:

טלפון - 0523341852

Whatsapp - 0523341852 

מייל - support@napo.co.il

סגור
Loading
Go back to %1