מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

אחריות

  •  10 שנות אחריות על מזרנים 
  • שנת אחריות על מיטות, כורסאות, ספות וספות אירוח
  • האחריות מופעלת באופן אוטומטי עם קבלת המוצר

מה כוללת האחריות של NAPO?

בשנה הראשונה אנו נגיע אליכם ללא עלות ונבדוק את המוצר ובמידת הצורך, נאסוף את המוצר, נתקן ונחזיר אליכם ללא עלות. אם לא נצליח לתקן, אנו מתחייבים להחליף אותו

אם שנה עברה מאז הרכישה ייתכן ויתבצע חיוב על עלות ביקור או איסוף והחזרה.

מתי האחריות לא תקפה?

במקרים של שימוש רשלני,בלתי הולם או בלתי סביר.

מה זה אומר?

אם כופפת, קיפלת ,גיהצת, חתכת, השפרצת או מרחת חומר ניקוי מזיק ,אחסנת במקום חשוף לשמש או לרטיבות, כיבסת שלא לפי ההוראות, קירבת למקור חום ועוד מגוון פועולות מעניינות אך מזיקות.

חשוב שתדעו:

  • על בדים וריפודים יש שנה אחת של אחריות
  • תיקון או החלפת מזרן לא מאריכים את תקופת האחריות ולא מתחילים תקופת אחריות חדשה

מתלבטים? יש לכם שאלה?

נשמח לעזור לענות על כל שאלה שלכם בדרך שהכי נוחה לכם:

טלפון -  0523341852

Whatsapp - 0523341852

מייל - support@napo.co.il

להורדת תעודת אחריות מזרנים

להורדת תעודות אחריות ספות וכורסאות 

סגור
Loading
Go back to %1