SHOPPING CART
(
)
SHOPPING CART
אחריות
מה כוללת האחריות של NAPO?
בשנה הראשונה אנו נגיע אליכם ללא עלות ונבדוק את המוצר ובמידת הצורך, נאסוף את המוצר, נתקן ונחזיר אליכם ללא עלות. אם לא נצליח לתקן, אנו מתחייבים להחליף אותו
אם שנה עברה מאז הרכישה יתבצע חיוב על עלות ביקור או איסוף והחזרה.
מתי האחריות לא תקפה?
במקרים של שימוש רשלני,בלתי הולם או בלתי סביר.
מה זה אומר?
אם כופפת, קיפלת ,גיהצת, חתכת, השפרצת או מרחת חומר ניקוי מזיק ,אחסנת במקום חשוף לשמש או לרטיבות, כיבסת שלא לפי ההוראות, קירבת למקור חום ועוד מגוון פועולות מעניינות אך מזיקות.
חשוב שתדעו:
מתלבטים? יש לכם שאלה?
נשמח לעזור לענות על כל שאלה שלכם בדרך שהכי נוחה לכם:
טלפון - 0732390992
Whatsapp - 0525185301
מייל - support@napo.co.il