• שלב ראשון - שלחו לנו הודעה שאתם מעוניינים להחזיר את המוצר שרכשתם בוואטסאפ/בטלפון: 052-3341852 או במייל: support@napo.co.il
לא לשכוח לציין את הפרטים הבאים: מספר ההזמנה, שם הלקוח, טלפון נייד ומייל כדי שנוכל לאתר את ההזמנה ולטפל בבקשתכם.
• שלב שני - ניצור איתכם קשר ונתאם את איסוף המוצר מביתכם.
• שלב שלישי ואחרון - לאחר שנאסוף את המוצר ונקלוט אותו במחסנים, נשלח בקשת זיכוי לחברת כרטיס האשראי שלכם. חשבונכם יזוכה בסכום הקנייה בקיזוז דמי ביטול עד 14 ימי עסקים מרגע ביטול העסקה.
שימו לב: החזרת מוצרים לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשותכם, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח המשנה מצבו לרעה, עומדת זכותה של אתר NAPO לתבוע את ירידת הערך בשל כך. על מנת להימנע מנזק למוצר, אנו ממליצים כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.