מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

שאלות ותשובות

איך יוצרים איתכם קשר?

נשמח לעזור לענות על כל שאלה שלכם בדרך שהכי נוחה לכם:

טלפון - 0523341852

Whatsapp - 0525185301

מייל - support@napo.co.il

מהן שעות הפעילות של שירות הלקוחות?
ימים א-ה' בין השעות 9:00-17:00
פספסתם אותנו? אין בעיה!
שלחו לנו הודעה בוואטסאפ עם כל הפרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי
האם המשלוח בתשלום?
• משלוח חינם עם שליח עד הבית בקנייה מעל 900 ₪
• בקנייה מתחת ל-299 ₪, משלוח בעלות 39 ₪
• ביישובים מרוחקים, יישובי הערבה ואילת, רמת הגולן ומעבר לקו הירוק, זמני האספקה שונים וקיים חיוב נוסף.
• יישובי הערבה ואזור אילת - 590 מע"מ
• כל שאר היישובים המרוחקים - 100 ₪ מע"מ
• ללינק היישובים:
https://mypost.israelpost.co.il/media/1501/yaadim_delet_ledelet_032018.pdf
• החל מקומה 3 ועד קומה 6, תחול תוספת של 50 ₪ לקומה אם אחד המוצרים אינו יכול להיכנס במעלית.
• ככל ולא ניתן להעלות את המוצר במדרגות ו/או הוא אינו עובר בפתחים קיימים ולפיכך יש צורך להעלות אותו במנוף, תחול תוספת תשלום בהתאם שיעשה במזומן וישירות למוביל.
תמחור שימוש במנוף:
• עד קומה 4 - 390 ₪ מע"מ
• קומה 5-9 - 490 ₪ מע"מ
• קומה 10 ומעלה - ע"פ הצעת מחיר
• הרמה באמצעות חבלים עד קומה שנייה - 500 ₪ מע"מ
• שימו לב: הובלה עם מנוף לחדרה וצפונה, לגדרה ודרומה ולירושלים - 100 ש"ח נוספים מע"מ
כמה זמן יקח למוצרי נאפו שרכשתי להגיע אלי?
• זמני משלוח לכריות, שמיכות, מצעים ופיג'מות - עד 5 ימי עסקים (לא כולל שישי, שבת וחגים).
• זמני משלוח למזרנים, מיטות, כורסאות וספות - עד 7 ימי עסקים (לא כולל שישי, שבת וחגים).
יש משלוחים לכל חלקי הארץ?
כן!
שימו לב:
ביישובים מרוחקים, יישובי הערבה ואילת, רמת הגולן ומעבר לקו הירוק, זמני האספקה שונים וקיים חיוב נוסף.
יישובי הערבה ואזור אילת - 590 מע"מ
כל שאר היישובים המרוחקים - 100 ₪ מע"מ
ללינק היישובים:
https://mypost.israelpost.co.il/media/1501/yaadim_delet_ledelet_032018.pdf
יצרו איתי קשר לוודא שזמן קבלת המשלוח נוח לי?
כמובן.
לקראת מועד ההגעה יצרו איתכם קשר מחברת המשלוחים/ההפצה ויתאמו איתכם מועד מסירה.
קניתי מזרן ואני רוצה לבטל עסקה, מה עושים?
ניתן לעשות זאת ולבטל עסקה עד 100 ימים מרגע קבלת המזרן.
אנחנו מתחייבים לאסוף את המזרן עם שליח מטעמינו ללא עלות על הובלה חזור ובהתאם לדמי ביטול עסקה לפי החוק.
*למעט הובלות חריגות ליישובים מרוחקים ו/או מעל קומה שלישית ללא גישה למעלית ו/או שימוש במנוף:
• יישובי הערבה ואזור אילת - 590 מע"מ
כל שאר היישובים המרוחקים - 100 ₪ מע"מ
• החל מקומה 3 ועד קומה 6, תחול תוספת של 50 ₪ לקומה אם אחד המוצרים אינו יכול להיכנס במעלית.
תמחור שימוש במנוף:
• עד קומה 4 - 390 ₪ מע"מ
• קומה 5-9 - 490 ₪ מע"מ
• קומה 10 ומעלה - ע"פ הצעת מחיר
• הרמה באמצעות חבלים עד קומה שנייה - 500 ₪ מע"מ
שימו לב: הובלה עם מנוף לחדרה וצפונה, לגדרה ודרומה ולירושלים - 100 ש"ח נוספים מע"מ
אנחנו מתחייבים לאסוף את המזרן בתיאום מראש ולזכות בקיזוז הובלת חזור של 290 ש"ח ודמי ביטול על התשלום.
במקרה של ביטול עסקה תחזיר NAPO בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת המוצר לרשותה ואישור הזיכוי את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב.
החזרות לכלל מוצרי נאפו - איך עושים את זה?
• שלב ראשון - שלחו לנו הודעה שאתם מעוניינים להחזיר את המוצר שרכשתם בוואטסאפ/בטלפון: 052-3341852 או במייל: support@napo.co.il לא לשכוח לציין את הפרטים הבאים: מספר ההזמנה, שם הלקוח, טלפון נייד ומייל כדי שנוכל לאתר את ההזמנה ולטפל בבקשתכם.
• שלב שני - ניצור איתכם קשר ונתאם את איסוף המוצר מביתכם.
• שלב שלישי ואחרון - לאחר שנאסוף את המוצר ונקלוט אותו במחסנים, נשלח בקשת זיכוי לחברת כרטיס האשראי שלכם. חשבונכם יזוכה בסכום הקנייה בקיזוז דמי ביטול עד 14 ימי עסקים מרגע ביטול העסקה.
שימו לב: החזרת מוצרים לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשותכם, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח המשנה מצבו לרעה, עומדת זכותה של אתר NAPO לתבוע את ירידת הערך בשל כך. על מנת להימנע מנזק למוצר, אנו ממליצים כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
איך מקבלים זיכוי על התשלום?
לאחר שנאסוף את המוצר ונקלוט אותו במחסנים, נשלח בקשת זיכוי לחברת כרטיס האשראי שלכם.
חשבונכם יזוכה בסכום הקנייה בקיזוז דמי ביטול עד 14 ימי עסקים מרגע ביטול העסקה.
* לאחר קיזוז של 5% דמי ביטול או 100 ש"ח הזול מבניהם משלוח חזור (290 ₪ לכורסאות, ספות ומיטות או 39 ₪ לכריות, שמיכות, מצעים ופיג'מות) באם לא מדובר במזרן, וזאת בהתאם לחוק הרשות להגנת הצרכן.
ממתי תקפה האחריות?
מיום קבלת המוצר
נעלמה לי תעודת האחריות מה לעשות?
לא קרה כלום, אפשר להוריד אותה באתר.
כמה זמן אחריות יש לי על מזרונים, ספות ומיטות?
מזרני נאפו - 10 שנות אחריות
כורסאות/ספות/מיטות - שנת אחריות
מה לא נכלל באחריות?
שימוש לא סביר במזרן, כתמים, לכלוך, רטיבות, סימני שריפה, גיהוץ, תמיכה לא מספקת למזרן עם בסיס מיטה לא תואם, שימוש שלא על פי ההנחיות שבתעודת האחריות.
האם אפשר לשלם בתשלומים?
כן.
עד 500 ₪ - עד 3 תשלומים
500-1000 ₪ - עד 5 תשלומים
1000-2000 ₪ - עד 8 תשלומים
2000-5000 ₪ - עד 10 תשלומים
מעל 5000 ₪ - עד 12 תשלומים
יש לי ספת NAPO ואני רוצה לרפד אותה מחדש, למי פונים?
NAPO אינה עוסקת בריפודים, נגרות, וחידושים של מערכות ישיבה וכורסאות.
אני מעוניין להזמין ניקוי לספה / כורסה שברשותי, מה עושים?
NAPO אינה עוסקת בניקוי ספות, לשם כך ניתן לפנות לאנשי מקצוע המתחמים בתחום.
האם קיימת סטייה במזרונים?
יכולה להיות סטייה של כ-10%.
האם ניתן לבצע העברה בנקאית?
ניתן לשלם עבור עסקאות באמצעות העברה בנקאית לחשבון החברה: הבנק הבינלאומי 31 048 יצחק שדה מספר חשבון: 930555 שם חשבון: המרכז הבריאותי ד.ע. בע"מ שימו לב: יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו: support@napo.co.il או בטלפון 052-3341852 לתיאום ביצוע ההעברה

סגור
Loading
Go back to %1